Patrullen

( 15:29 )

Sjukt smutsig min dator är! Dags att städa den lite.
På tal om städa så har jag precis städat klart mitt rum!

Fredagen bjöd på mycket skratt och stoj. Började på Herrgårn,
drack lite (...) sprit, blev onyktra och bara äckliga, taxi in till staden,
skiva på April. Minns inte så hemskt mycket därifrån... (mer än tequila)
Men jag har för mig att den var OK men inte mycket mer. Kan det stämma?

Vi åkte i alla fall rätt snabbt tillbaka till Herrgårn.

Blev en rätt trevlig efterfest faktiskt! Rätt så mysigt / roligt.
Fick skjuts hem runt sex av Rambo, tackar! Somnade som en stock.

Förmiddagen har spenderats tillsammans med några utav grabbarna,
hemma hos Tomas. Och en hel del i bilen också faktiskt. Toast och glass!

Blir grillning här hemma ikväll, Tess kommer upp och joinar...
Sedan bär det av till Skutan runt tio-tiden kanske. Hoppas på en trevlig kväll.

Nu ska jag kika på gårdagens bilder... Det blev inte en bild, utan rätt så många.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback