Depp

( 12:47 )

VARNING FÖR LÅNGT OCH DEPPIGT INLÄGG!!

Idag är det torsdag. Tre och en halv dagar kvar tills jag börjar jobba igen.
Har verkligen världens jäkla ångest över detta, då jag vet hur det är där just nu
och efter att A ringde mig här om dagen och bekräftade blev det inte bättre...

Det är svårt att njuta av dom här sista dagarnas ledighet, den sista helgen,
när jag vet hur det kommer bli när jag börjar jobba igen. Veckorna blir vidriga!
Allt man gör är att härda ut, sucka och pusta och längta som fan tills det är helg.

Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken heller. Har bestämt att jag ska stanna.
I alla fall till sista maj, då mitt anställningsbevis går ut. Sen har jag ingen aning?!

Ska jag prata med chefen, kräva andra arbetsuppgifter och högre lön?
Eller ska jag vara ledig den tiden jag vill och kan i sommar och söka nytt jobb?

Blir alldeles yr i huvudet bara av att tänka på skiten. Vill vinna en massa pengar!!

Idag är jag ju i alla fall ledig, men jag tänkte åka bort till firman och städa...
Jag vet -tråkigt. Men det behövs göras det med. Sedan är det studentskiva ikväll.
Idas klass är det som har, på April i Gallerian (om jag inte minns fel?).
Är ett helt gäng som ska dit, bl.a. lillebror och Tomas så det blir nog kalas!

Fredag imorgon och då har jag ingen aning om vad vi hittar på... Kanske utgång?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback