Butterflies

( 18:20 )

Kom upp i tid och utan problem. Solen sken! Underbart
Gjorde mig i ordning och åkte bort till jobbet. En kvart tidig, satte mig ute i solen
med ungarna som hade rast. Sen var det bara att släpa sig upp till rektorn...
Mötet blev dock inte av, för kärringjäveln kom inte. Aja. Bra ändå, fick mig ett
snack med han. Inte för att jag tror att han bryr sig... Men en ursäkt fick jag.

Då jag började klockan tolv och vi var klara vid tio, åkte jag in till Nynäshamn.
Landade först på Systemet där jag inhandlade lite olika prylar, sedan köpte jag
lunch -vilket idag fick bli en äcklig toast. Sen åkte jag bort till Lövhagen och gick
en sjukt snabb promenad! Det går grymt mycket fortare utan hund kan jag säga!
En promenad som med hund tar 50 minuter, tog för mig idag 25. Knappt.

SPELLISTA: Trance / House. Finns det något bättre pepp?

  

Men, såklart högg det till i hjärtat när jag tänkte på min lilla tösabit.
Sist jag gick där borta var ju med henne. Och det kändes rätt så tomt...

Käkat middag precis och ska ta mig en dusch så snart Lillebror min är klar.
Bort till Tompa -förhoppningsvis plockar Rambo upp mig, annars får jag väl gå?
Det löser sig. I vilket fall... Bort dit och ikväll är det skiva! Kusin Stefans klass tur.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback