Aprilväder

( 21:03 )

Var sjukt duktig igår och städade i tvättstugan!
Käkade middag nere hos grannarna, det var kalasgott.
Sedan gick jag en promenad med Therése och Isabelle,
efter den åkte vi till Statoil och åt glass och sen solade vi också.

Idag då... Promenad med mamsen och hundarna,
sedan gjorde jag i ordning pappas fakturamall och skickade iväg,
hängde lite tvätt och tvättade, åkte hem till Tomas och såg på Gudfadern,
middag från News (så smarrigt!) och sedan har jag inte gjort så mycket mer.
Hade tänkt gå en promenad med Tess, men det har ju snöat?!
Vederärdigt väder alltså! Förra veckan var det underbart vårväder, vad hände?

Ska strax gå och lägga mig och se dom sista två avsnitten av O.T.H. Säsong ett.

Kommentarer
Postat av: Aiila

hej gumman =)
nu har jag skickat lösenordet =)

2008-04-09 @ 14:24:04
URL: http://aiilas.blogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback