24 april

( 23:00 )

Var beredd på att bli äckligt (!) tråkad på jobbet idag,
eftersom jag ringde och "sjuk"anmälde mig igår -bakfull som aldrig förr!
Men faktiskt så var dom rätt lugna. Jag fick kramar istället, gulliga gulliga dom.

Däremot har det varit en hektisk dag! Jag har kört värsta träningspasset.
Först går frysarna och kylarna sönder i köket, så jag får bära upp tung mjölk,
sedan är det två pojkar som ryker ihop ordentligt så jag får kuta ner till dom,
sita isär dom och efter det var jag så uppe i varv  -trodde jag skulle smälla av!
Anneli har känt sig hängig hela dagen, så jag skickade hem henne och stängde.

När jag kom hem fixade pappa käk, sen skjutsade jag Lillebror och KG,
hämtade upp mamma i staden, jag och Tess handlade glass och gick en sväng!

Tänkte hoppa in i en dusch nu, sedan sova...
Imorgon blir det tidig uppgång för jag och grannen ska åka och kolla bikinis.
Klockan åtta ska vi vara i stan, sjukt tidigt! Men det ska nog gå bra.
Det känns som att allt kommer gå bra imorgon -det är ju fredag!

Jobbar till arton, sedan är det bara att rejsa hem och göra mig i ordning,
för sedan väntar sprit och kalas. Blir skiva imorgon igen, på April denna gång
(vilket jag trodde sist också, men jag hade fel. I tisdags var den på Mango).

Sen har vi planerat ett lekparksrace! Men vi får väl se hur det blir med den saken.
Hur pigga alla medverkande kommer att vara... Tomas lät inte pigg ikväll i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

haha oj vad du går på skivor. Du missade inget i onsdags i alla fall :P

2008-04-25 @ 09:45:48
URL: http://strawberrydream.blogg.se
Postat av: Lenita

Fullt upp för dig hela tiden :) Det är rätt ;)
Kanske ses ikväll :D
Vi hörs iaf under kvällen :)

2008-04-25 @ 12:11:26
URL: http://lenitaw.webblogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback