Gårdagens skrattfest

Nu är det länge sen igen, jag vet .. Förlåt mig.
Det har ändå inte hänt så mycket, mest jobb och sömn.

Gårdagen däremot var vi båda lediga och hade en helt perfekt lördag!

Tog bussen till Intercontinental för sol, bad, massa snack och en powernap.
Sedan en tripp till Donken så att vi inte skulle svälta innan middagsdags ..
Efter det gick vi ner och la oss vid havet och njöt av den sista solen och vågorna.

Där fick vi också se det roligaste under dagen då en gubbe sitter och solar i
stringkalsonger (läs: nästintill obefintligt tyg) och sedan helt plötsligt ställer sig
helt öppet, framför oss och alla andra och runkar. Resten av tiden är han naken
och tycker det är hemskt kul när man råkar slänga ett öga åt hans håll.
VEM FAN GÖR SÅ?? Haha! Sick.

Vi fick oss i alla fall dagens skratt och en rolig historia att berätta. Så tack för det.

När vi börjat frysa gick vi till Arkadia, handlade lite till idag och sedan till en indisk
restaurang (mittemot eCabs) och åt riktigt god mat! Pompadoms med chutney
och mintsås, Daal, ris, naanbröd och god yoghurtsås till det. Starkaste maten jag
ätit på länge, men så himla gott! Sista anhalt innan hemgång blev Juuls - för att
spana in nybygget som var riktigt fräscht, och dricka en efterlängtad Bombaclaat.

Idag mår jag mindre bra, eller rättare sagt min mage strejkar och gör ONT!
Skulle egentligen har vart iväg på paintball och grillning med delar av vårt team
idag, men det går tyvärr inte. Det blev att sjuka sig på den ..

Ska istället ordna med massa bilder som behöver se dagens ljus och spendera
dagen i sängen. Känns faktiskt lite mysigt! Även om det är trist att missa eventet.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback