Sömnlös på Malta

( 11:11 )

Lyssnar på Lisa Nilsson & försöker jobba lite, men det är inte så
värst mycket att göra just för tillfället. Tanken är att jag ska rätta idag.
Vilket är en ganska bra tanke! Kul, men som sagt - inte mycket alls ..

Strax dags för en Donk-lunch med Thomas.

Helgen blev blandad. Lugn när jag var ledig - mindre lugn i lördags när jag
började 8:00 i går. Dumt av mig. Men jag var inte ensam. Hannes lillebror
Kalle har börjat jobba hos oss här i veckan & han hade endast sovit 15 min
mer än mig. Vilket vill säga - han hade sovit 15 minuter. Haha!
Så det var ett trött gäng i skandinaviska supporten igår. Kaiian var inte heller
den piggaste. Men det var en himla kul kväll! & tråkig. Både& liksom - olika sätt.

Började med en strawberry mojito på Juuls tillsammans med Kai, Simpa & Ek.
Sedan promenerade vi - med bortfall från den "manliga" sidan, upp till Memories
där vi köpte billiga Breezers & sörplade i oss. Sam med vänner kom förbi,
Hannes, Kalle & Emi. Till slut - efter timmars väntan - kom även Fred, Nadine &
Jihad (+ Nadines bror med flickvän). Blev lite mer dricka, trots att planerna var
andra. Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt ..

En sväng förbi Nordic - snabbt därifrån. Native istället. Stina & Linn hakade på!

Jobbandet igår gick mot förmodan bra. Åkte till J efter & trodde jag skulle tvärdö
när jag la mig i sängen, men var vaken till 22:00 tror jag? Med några undantag ..
Pratade med bästa Camilla över Skype i timtals!! Underbara människa. Saknar ♥

Idag har jag pratat med mamma en stund. & sedan pappa. Mycket skönt, ska bli
helt underbart att ha dom här snart! Får se vad vi hittar på - jag ska ju vara ledig.

Kommentarer
Postat av: rambo

jora föfan. va sköönt då.

jo de rullar på. sakta men säkert :D



när kommer du hem dÅ?



:D

2009-09-21 @ 20:47:45
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: rambo

moget :D okej, så du blir där över jul och nyår. skönt :D

2009-09-22 @ 17:25:23
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback