Äntligen uppdatering

( 06:48 )

Jag är själv extremt besviken på denna värdelösa uppdatering!
24 Augusti? Det är tamigtusan år & dagar sedan - krävs en ändring.

Inte heller minns jag vad som har hänt under denna oändligt långa tid ..

Förra helgen firades det födelsedagar i massor
.

Det var samma vecka som bästaste Therése var på besök på den lilla ön.
Tro det eller ej, men jag fick faktiskt en del timmar tillsammans med henne
för lite tjejsnack. Tack Tomas för att jag fick låna henne (när du jobbade).

Tillbaka till ämnet: Födelsedagar.

Fredagen var det Douglas som klev ur tonåren & fyllde 20 starka år.
Dom andra käkade middag på Hugos, men jag jobbade till 00:00 - så det
var bara att möta upp då. På Plush Lounge. Sedan en vända på Pacevilles
olika strippklubbar. Promenerade hemåt med en trevlig marrockan runt halv
sju snåret på morgonen - då var vi alla nöjda & glada. & trötta.

Men Doggie lovade att han hade haft en bra kväll vilket ju var huvudsaken!

Lördag var det Eva som firades. Jag, Jihad, Tess & Tomas tog en taxi upp
för backen med en låda vin i högsta hugg (vilket det för övrigt inte dracks
jättemycket av utav någon anledning .. Kan ha berott på goda drinkar &
turkisk peppar-shotsen som erbjöds
). Mycket folk från jobbet, mycket kul
tillställning! Höjdpunkten kan ha varit när det lektes med kalsonger (rena ..
Hoppas jag?!
) & gosedjur tillsammans med Eva, Karin & Marie i sovrummet.

Blev en snabbvisit på Nordic också, bara för att se så att allt stod rätt till.
Gick dock aldrig in utan släpade med mig sällskapet mot Swieqi. Trodde jag
att jag skulle få komma hem & sova hade jag fel, då vi stöter på en udda
filur skrikandes uppe på en balkong. Vi gick in, jag tvärdog på soffan.
Så sova fick jag ju i alla fall. Kom hem en inte alltför lång stund därefter,
så var ändå inte helt missnöjd. Trött .. Två dagar i rad borde man väl klara?

Detta var alltså bara förra helgen, jag vet inte hur ni ska orka läsa ännu mera?

Jag bryter av här med några bilder så får vi se om ni orkar med mig mer sen // p.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback