Långstrump

( 18:30 )

Skyndade mig hem efter jobbet och åkte mot Trosa där Camilla,
Jocke, hans familj, Begy & Melinda var. Årets andra grillning. Godast!

Trotsade kylan och satt utomhus. Även ett par timmar efter att vi ätit klart.
Även fast både fötter & händer var genomfrusna! Men det var mest mysigt.

Sen bar det av till Sportbaren där det röjjdes en del ..

Hemåt igen när dom stängde. Genom skogen. Med Cam som stigfinnare.
Till slut var vi faktiskt framme -efter att nästan ha hamnat i plurret, klättrat i
berg och sjungit för våra kära vänner i telefon. Dom väcktes i alla fall av något
trevligt skulle jag säga! En stund i husbilen innan vi gick in och sov.

Klockan nio hade jag tänkt åka, kom iväg tjugo i tio. Ganska bra ändå.
Gjorde mig i ordning och skulle åka till jobbet, men kikade in på hemsidan & såg
att jag inte började förrän vid tre, så då la jag mig i sängen och vilade lite innan
det var dags. Det behövdes tror jag! Är fortfarande trött som bara den, dock ..

Får försöka ta igen det inatt. Nu ska jag strax ta på mig en mössa och möta upp
Patrik Trilling för en promenix. Hem till Camilla & Jocke troligtvis (om han orkar).

I värsta fall får jag väl bära han ?! [ jag tror ibland att jag är Pippi Långstrump ]

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback