Grillkalas

( 10:34 )

Nu kan man ju undra varför jag sitter inomhus när det är så fint
väder utanför fönstret. Det undrar jag också, därför ska jag fatta mig
väldigt kort. Eller .. Så kort jag kan i alla fall (är väl inte min starka sida).

Bilderna nedan kommer från gårdagens grillpartajj som ägde rum här på
Kråkslottet. Fick ett sms av Rambo under dagen som tyckte att det var dags
& vi var ju inte sena att haka på. Vi bjöd in Jocke, Camilla, Begy, Melinda,
Rambo (det var ju trots allt hand idé) & Fiona + våra extremt trevliga grannar!
Ganska många par m.a.o. men vad gjorde det? Maten smakade lika bra för det
och vi hade det jättetrevligt! Jag hade mina små uppträdanden för små-tjejerna,
vi brottades lite, försökte få med lilla Fiona på bild (gick sådär), rökte lite pipa ..

Ett litet gäng bestående av Ollski, Åsnan, Svärdh & Nordin (I think?) kom förbi
en snabbis lite senare under kvällen, men dom blev inte långvariga. Vilket var
ganska skönt för då var vi tröttare än brö hela bunten skulle jag tro. I alla fall jag.

Nu har jag suttit här inne alldeles för länge! NU SKA JAG UT I SOLEN!! Puss // p.


Kommentarer
Postat av: Lona

fin blogg :D

2009-04-25 @ 10:50:35
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: camilla

hm.. vet inte.. snart kanske.. men varför vill du det? :)

2009-04-25 @ 16:24:30
URL: http://camillaasell.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback